Konferencie


Exkluzívne priestory, moderné vybavenie

Exkluzívne priestory v centre mesta s denným svetlom, profesionálnym ozvučením a najmodernejšou technikou. Konferencie, semináre alebo pracovné stretnutia budú vďaka výbornému manažmentu a službám zážitkom bez starostí.

  • moderná prezentačná technika
  • plátno a flipchat zdarma
  • klimatizácia
  • variabilné možnosti sedenia
  • profesionálne ozvučenie
  • profesionálny event manažment a individuálny prístup
  • denné svetlo vo všetkých konferenčných priestoroch
  • Wi-Fi a vysokorýchlostný internet zdarma

Konferenčné miestnosti


Konferenčná sála Ambasador

  360 prehliadka

Kapacita: do 150 osôb
Kvalitné zvukové zariadenie pre väčšie konferencie
Najmodernejšia prezentačná technika

Priestranná konferenčná sála Ambasador je dominantným priestorom vhodným na uskutočnenie podujatí s väčším počtom účastníkov.

Miestnosť Konzul

  360 prehliadka

Kapacita: do 25 osôb
Menšia miestnosť vhodná na kurzy a semináre
Zabudovaná prezentačná technika

Na organizovanie menších kurzov, seminárov alebo stretnutí je ideálna útulná konferenčná miestnosť Konzul. Miestnosť je prepojiteľná so sálou Ambasádor a je možné ju využiť ako oddelenú časť na prestávku alebo občerstvenie.

Salónik Diplomat

  360 prehliadka

Kapacita: 12 osôb (fixný stôl)
Luxusný priestor na reprezentatívnej úrovni

Salónik Diplomat s luxusným interiérom je vhodný na obchodné stretnutia a exkluzívne obedy alebo večere na najvyššej reprezentatívnej úrovni.

Miestnosť Minister

Kapacita: do 45 osôb
Vhodná na tlačové konferencie a semináre

Tradičná konferenčná miestnosť Minister sa nachádza na prízemí hotela a je vhodná na tlačové konferencie, prezentácie či semináre.

Floor Plan


Konferenčné balíky


  • prenájom konferenčnej miestnosti
  • balíček základných konferenčných potrieb (poznámkový blok, písacie potreby)
  • občerstvenie (1 x kávová prestávka, obed formou bufetu, 2 x nealko nápoj)
  • technické vybavenie (flipchart, projektor, plátno, internetové pripojenie)
  • registračný pult
  • pult pre prednášajúceho
  • minimálny počet účastníkov: 20
  • prenájom konferenčnej miestnosti
  • balíček základných konferenčných potrieb (poznámkový blok, písacie potreby)
  • občerstvenie (2 x kávová prestávka, obed formou bufetu, 3 x nealko nápoj)
  • technické vybavenie (flipchart, projektor, plátno, internetové pripojenie)
  • registračný pult
  • pult pre prednášajúceho
  • minimálny počet účastníkov: 20

Zážitok v Hoteli Devín
pre známych

Rezervujte si stôl
vo Francúzskej reštaurácii